reklama

Náhoda ako sa patrí, alebo odkiaľ sú vzorové fotky vo fotolaboch?

Včerajší všedný deň mi obzvláštnila náhodná udalosť. Neprestala som sa smiať ešte asi 15 minút...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Tento deň sa začal úplne obyčajne. Ráno som vstala , na raňajky zjedla tradičné ovsené vločky, zobrala nejaké to jabĺčko na desiatu a pobrala sa do školy. Až na pár drobností úplne všedný školský deň. Teda aspoň pre mňa, keďže ešte nepatrím do skupiny „maturanti“. Po škole som mala na pláne ísť si vybaviť EURO26 kvôli výletu do Talianska a zájazdu do Francúzka na ktoré sa v apríli chystám. Tak som si už veselo vykračovala cestou k zdroju tejto ID karty. Už som otvárala dvere keď som si uvedomila, : Veď ja vlastne nemám zo sebou fotky! A nemám žiadne ani doma!“ Pri pohľade na hodinky mi neostávalo nič iné, len sa pobrať domov aby som stihla tréning. Po ceste na električku môj pohľad zavadil o fotolab, kde som sa už bola niekoľkokrát dať odfotiť. V rýchlosti som nahmatala v kabelke zrkadielko a hodila doň rýchly pohľad. Okej, povedala som si. Dnes to so mnou nie je až také zlé. A vstúpila som do fotolabu. Akonáhle som vošla, bez zodvihnutia pohľadu sa ma postarší ujo pýta :“Slečna, čo to bude?“ odvetila som, že fotka vo formáte „na občiansky“. Obratom mi ujo povedal sumu a ja som si šla zložiť veci .Usadila som sa na stoličku pred objektív. Ujo: „ Výborne anjelik, táááááááááák, ešte trochu dvihni hlavu, výborne. Dobre, ešte sa mi usmej, no hneď je to lepšie. A máme to.“ Ešte mi ukázal fotku vo foťáku, nedbalo som prikývla a šla sa obliecť. O pár minút mi už aj podáva vyvolané fotky. Fajn, hovorím si, toto by som mala. A v celkom slušnom čase. Už som chcela pozdraviť a odísť, keď sa zrazu ujo opäť ozve: Anjelik a nechcela by si sa odfotiť ešte raz? By som si ťa mohol dať ako reklamu medzi vzorové fotky.“ Po sekunde váhania si poviem, prečo nie? Nech je sranda. Tak mi ujo urobil ešte zopár záberov s vejárom, kvetinami, rozpustenými vlasmi, s úsmevom i bez neho. Zo spokojným výrazom napokon zložil foťák a hovorí: „Výborne anjelik, krásne fotky. Zastav sa budúci týždeň a ukážem ti ich.“ Tak som sa usmiala, prikývla, vyšla na ulicu a vybuchla smiechom, ktorý som v sebe už hodnú chvíľu zadúšala. Toto by ma ani vo sne nenapadlo. Raz sa vyberiem do fotolabu a hneď skončím ako „vzorová fotka“ Aspoň som objavila záhadu ako sa tvoria „vzorové fotky“. A budem mať čo rozprávať vnúčatám 

Lenka Bosá

Lenka Bosá

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Risktaker s pudom sebazáchovy Zoznam autorových rubrík:  Španielske zápiskySweet 16Moj insightNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu